Hemtenta

2016-01-15 10:09:33 / me myself and I  

 

Nuuuu ska jag skriva min hemtenta, måste bli klar idag känner jag! Sen är det väl lika bra att jag börjar nu medans jag väntar på att Jakob ska bli klar med tentan och komma hem hit så ska vi äta lunch sen gå ner på stan och köpa lite förvaring. You can´t get enough of that shit! 
 
Innan jag tog den här bilden så hade jag en annan kopp med te men den spillde jag ut... över hela mig, gjorde så sjukt ont att få allt varmvatten på sig. Känner fortfarande att det bränner på handen, man kanske borde spola den under kranen en stund? 
 

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.