Stressig morgon

2016-02-15 19:44:22 / me myself and I  

 

Var såå stressad i morse när jag skulle gå till skolan. Jag klev upp i god tid och åt frukost i lugn och ro och kollade på tv, sedan rann tiden bara iväg och helt plötsligt var klockan jättemycket och jag hade inte klätt på mig än. Så jag fick skynda mig, sen när jag skulle bära tillbaka sminket in på toan (sminkade mig framför tvn) tappade jag ju såklart ner min ögonbrynsskugga så den kraschade i golvet och blev ba smulor av alltihopa så jag ska ner på stan och köpa en ny i morrn hade jag tänkt. Jakob hjälpte mig och plockade upp allt så jag hann till skolan i alla fall haha.

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.