Selfie kit

2016-02-05 14:44:56 / inhandlat  

 

Jag och Jakob beställde hem en selfiestick i veckan och det känns som att det är typ tusen år för sent och att folk typ inte ens använder dom längre. MEN vi kollade på När och fjärran och då hade Läckberg en selfiestick på sin resa och både jag och Jakob ba ska vi köpa en eller. So we did, den kostade 60spänn på imso.com, KAP! Hade lite strul med betalningen eftersom den var på rea men den gick ändå in för fullpris såg jag när jag redan hade bekräftat köpet, så det var ju drygt. Men jag mailade dit bara så fixade dom en ny faktura såatteee! 
 


 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.