Lördag

2016-02-20 21:33:47 / me myself and I  

 

Har haft en bra dag idag! Började med att jag ställde larm på typ halv nio sen låg jag kvar i sängen och kollade lite youtube innan jag klev upp och gjorde en banan/spenat smoothie och drack te. 

Sen plockade jag undan lite innan jag gick ner på stan och mötte upp Jakob och hans föräldrar och sen kom även mina föräldrar också gick vi och åt lunch  allihopa så det var trevligt! Himla sammanträffande att våra föräldrar är i Umeå samma helg :)

Sedan har vi varit på Rex nu ikväll och käkat middag med mina päron, inte fy skam! 

Till förrätt blev det tre sorters chark för mig

Hamburgare till varmrätt

Mamma och pappa! 

Jättebra mat måste jag säga men jag blev sjukt mätt, vilket är positivt såklart! 

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.