Läsaläsaläsa

2016-02-10 17:50:53 / me myself and I  

 

Så himla less på att läsa nu, vi har två seminarium den här veckan som vi ska ha läst tre böcker till. Och jag tog det lugnt i helgen och tänkte att det gör jag måndag, tisdag och onsdag så hinner jag läsa de två böckerna vi ska ha läst. Två ungdomsböcker så dom är typ 240-290 sidor långa så det hinner man nog. MEN jag hade tydligen missat en kurslitteratur som vi också skulle ha läst till idag tydligen så hela måndagskväll och en stund igår gick åt att läsa den sen plöjde jag igenom en av ungdomsböckerna igår och nu hoppas jag att jag hinner läsa den tredje och sista boken också, men vi får se haha är inte jättemotiverad :)

Men läsningen är ju inte slut där heller tyvärr utan vi har flera böcker till vi ska läsa också, totalt 2000 sidor tydligen men man får ta det som det kommer ba så löser det sig säkert ;)

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.