Kvällsfika

2016-04-10 14:26:26 / me myself and I  

 

Ibland när jag blir sugen på något gott, typ chips eller popcorn så försöker jag avstå det på vardagarna eftersom jag vet att man inte mår bra av att äta onyttigt för ofta. Jag brukar då antingen göra ordning dipp gjord på kvarg och skära upp gurkstavar. Man kan ju såklart doppa vad man vill men jag gillar gurka och sedan gillar jag OLWs ranchdipp, men även där kan man ju välja själv.




Denna dipp är jättebra när man har grönsaksstavar för den blir liksom hårdare än en dipp på gräddfil så den blir inte så rinnig. Perfekt!

Eller så brukar jag äta salladsärtor som jag häller lite olivolja på och strör över flingsalt. Superenkelt och jättegott.

Jag vet att det finns nyttigare saker att äta men jag känner ändå att det är nyttigare än chips så det duger för mig!

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.