Marmorbord

2015-05-10 15:18:45 / inspiration  

 

Nu när jag och Jakob ska flytta efter sommaren så kräver det att vi måste köpa ett nytt vardagsrumsbord då lastpallarna vi har ni inte kommer att få plats, tyvärr men så är det. Jag har sett ett marmorbord jag tycker är superfint men då är det ju priset också, inte snordyrt men ändå lite dyrare än vi har tänkt oss så förmodligen kommer det bli ett annat i slutändan men jag tycker det är såå fint så det är lite synd. Man skulle ha vunnit lite cash på en lott eller så, så hade det ju varit självklart val.

Finns på Mio för er som är sugen, finns även i krom istället för mässing.

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.