Nyår!

2015-01-03 00:24:22 / me myself and I  

 

Hade en jättebra nyårsafton måste jag säga. Jag och ett gäng
kompisar bestämde oss för att inte ha något värstingfirande
i år. Ingen av oss hade egentligen någon lust att supa, som en 
del har en tendens att göra på nyår. Så vi tog bilen upp till 
Åbosjö, en bit från övik och firade där med en trerättersmiddag 
och myste på ba!
Det var lite synd att jag skulle hem och jobba dagen därpå
bara, för annars hade jag gärna stannat ett tag till. 

Blev en ganska klassisk nyårsmeny.

Till förrätt åt vi en fantastisk hummersoppa.

Till huvudrätt blev det oxfilé med hasselbackspotatis, haricots verts och timjan också supergott.

Och slutligen blev det en jordgubb/lime pannacotta till efterrätt. Jag är inte superförtjust i lime men den var helt okej ändå. De andra tyckte den var jättegod i alla fall.

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.