Tentatentatenta...

2015-12-01 20:34:07 / me myself and I  

 

Sitter och tentapluggar...igen. Har seriöst fyra tentor på sju veckor, det är orimligt enligt mig. Som nu har vi haft den här delen av kursen i en och en halv vecka och det är tenta på fredag. Man har ju typ inte ens fattat vad kursen handlar om också ska man kunna skriva en tenta om två dar, vad är detta? Jag hoppas verkligen att det inte fortsätter i samma tempo efter jul för då kommer jag bryta ihop. Nämen om man kunde få en inlämningsuppgift istället för tenta nån gång hade ju det varit najs. Den skriver man ju bara sen är det klart liksom, med en tenta måste man ju lära sig på djupet och verkligen förstå så man kan förklara det när man skriver tentan sen.
 
Aja ska försöka vara lite mindre bitter snart och komma med lite inspriration istället haha, men först tenta på fredag! 

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.