Perfect day

2014-10-12 16:22:02 / me myself and I  

 

Händelserik dag igår måste jag säga. Vi hann med rätt mycket under dagen. Började med att 
jag och Jakob tog bilen och åkte ut till hans syster med familj för att hjälpa dom att dra ris som
de hade röjt. Sen ville vi ju såklart leka med Jakobs systerdotter också. Så himla gullig!



Efter det åkte vi hem och duschade och gjorde oss i ordning för att sedan åka på modomatchen. 
Blev ju tyvärr storförlust mot Luleå så jag och Jakob gick efter halva tredje perioden ungefär, när det stod 4-1.

Och sen hem för att äta charkisar och bara ha en trevlig lördagskväll med min kärlek.







 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.