New in

2014-10-20 20:55:56 / inhandlat  

 

Köpte lite nytt på nelly förra veckan. Dom har ju nämligen midseason sale nu.
Fanns riktigt mycket fina grejer faktiskt, och superbilligt också!


Är jättenöjd med de här skorna! Tog en storlek mindre än vad jag vanligtvis 
brukar köpa eftersom det är ett par tygskor så de kommer nog gå ut sig rätt mycket.

Klocka med svart band och gulddetaljer. I like it, känns som att den passar till
det mesta och det är ju najs.

Sen köpte jag även en mörkgrå tygkjol, men jag har inte riktigt haft tillfälle att använda
den än eftersom det har varit så regnigt och blåsigt ute.

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.