DIY : marmorburk

2014-11-09 17:43:29 / me myself and I  

 

Igår satte jag mig och pysslade lite. Har länge tyckt att börsen
alltid blir så himla full med kvitton och grejer, som sedan 
hamnar i flera olika lådor sen för att det inte får plats. Så jag
tänkte att det är bättre att samla alla på samma ställe så 
därför gjorde jag den här.

Fick en kaffeburk av Jakobs mamma som hon inte använde. 
Så jag tänkte att jag kunde göra om den lite så jag kan ha 
den till det. Det man ska tänka på främst av allt är att inte
ha så bråttom utan att ta det lugnt och verkligen försöka få 
bort alla luftbubblor på en gång så blir det ett mycket bättre 
resultat i slutändan. 




Sedan klädde jag även in två plankor i svart marmorplast. 
Har lagt upp tidigare hur jag gjorde det så det är bara att
gå tillbaka i arkivet om ni är nyfikna. 

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.