Game set go

2014-03-28 18:33:59 / me myself and I  

 

Sitter hemma och har precis spelat tv-spel, något
jag nästan aldrig gör. Men när man spelar själv på sitt
gamla hederliga Playstation 1 så blir det ju lite nostalgi ändå.
Jakob brukar vilja att jag ska spela FIFA med honom jämt, 
kan bero på att han nästan alltid vinner och känner att det blir 
en lätt match kanske ;)

Sen suger det ju en skvätt att Jakob måste jobba en fredagskväll
nu när jag är ledig men så kan det ju bli ibland. Ska i alla fall
vara fint väder i morgon så vi får passa på att vara ute nu då
vi är lediga tillsammans en helg! 

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.