Stockholm

2014-07-16 18:30:23 / me myself and I  

 

Har inte visat något från när vi var i Stockholm! Vi bodde hemma hos Jakobs kompis 
och hans flickvän. Det var riktigt trevligt att hänga med dom en helg, och snällt att vi fick bo där.

Martin, jag och Jenna

Jakob och Martin 

Vi gick en sväng runt Djurgården 

Vi skulle egentligen ha åkt en sväng till Fjäderholmarna på lördagen men då var det sån
sjukt lång kö till båten plus att det såg ut som att det skulle börja regna när som helst. 
Vilket det inte gjorde såklart men vi gick en sväng runt Djurgården istället så det var härligt.

Åt på STHLM Tapas som har så sjukt god mat. Perfekt när man är flera eftersom alla kan äta det man gillar.

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.