No one wants forever

2011-05-17 19:44:27 / me myself and I  

 

Har ju presterat mycket på skolan idag
skrivit massa projektrapport och grejer
känner ju att man börjar se slutet
av tunneln så att säga
så det gillas skarpt må jag säga!
i morrn blir det ännu mer skrivning
sen så hoppas vi att få den klar
under slutet av dagen
håller tummarna dåraaa!

Nu ska jag räkna matte hade jag tänkt
men det blir ju oftast inte som jag
har tänkt när det gäller den biten
meneee vi få la se
kanske får ett ryck om ett tag
hähä
räknade och jag tror jag har typ
24 tal kvar innan jag kommer till sammanfattningen
men då kan jag ju säga att jag har nååååågra
sidor innan som jag inte gjort heller såatteeee -.-



 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.