So maybe I've got a lot to learn

2011-05-18 22:13:57 / me myself and I  

 

Ger mig själv en guldstjärna
OCH en klapp på axeln idag
eftersom jag av alla människor
har bakat, helt själv
varken mamma eller pappa
befann sig i huset
så om jag hade misslyckats
big time, typ brunnit upp huset
så hade ingen kunnat hjälpa mig
lite oroväckande ändå
men det gick ju bra
sen om kakan smakar skit
är ju det en helt annan sak

för er som inte förstått så är
inte bakning nått som jag skulle
kunna lägga in som en merit eller nått
eftersom det inte riiiiktigt är min starka siga
MEN jag kan om jag vill
har ju faktiskt lyckas med en och annan kaka
i mitt liv så det är ju bra
men dom gångerna brukar jag
ha ett mentalt stöd med mig i alla fall

Sådär ja! nu vet ni det, väldigt intressant!
ojojoj

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.