satan i gatan

2011-05-03 18:34:28 / me myself and I  

 

Alltså dagen idag!
började med att jag försovde mig i morse
så jag fick skynda mig sjukt mycket
flög upp ur sängen och slutade med
att jag var påklädd och klar att springa
till bussen, på sisådär sju minuter
sen var ju bussen sen såklart så jag fick vänta istället
sen hade vi typ inga lektioner idag
kom på samhällen och fick en uppgift
där vi ska gå till olika kyrkor och ställa frågor
vilket vi inte kunde göra där och då
så vi hade typ en halvtimmes lektion
sen ingen svenska och ingen religon
så vi slutade typ kvart över tio
de e grejern de!

Var till Mia idag också och provade
en ny balfrisyr, eftersom jag ångrat mig
höhö
men den sitter finfint
och känns bättre än den förra
så det är ju bra
kom sent dit också för jag lyckades
ju såklart somna framför tvn
vilket resulterade i att jag missade
bussen precis
yay!
men inte gjorde de nå e :)

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.