så äre ba!

2011-03-13 17:22:44 / me myself and I  

 

Hemma igen!
heheh
det har varit rätt skönt där uppe ändå
i för sig har det varit långtråkigt men int gör de nå e´ ;)
okej vad har jag gjort då ?
absolut ingenting typ
haha
kom ju upp på fredakväll - åt middag såg en film typ
lördag - satt ute och lyssnade på musik medans de andra var i backen
sen kom Thomas och hans kompis förbi och pratade massor sen middag, mello sen film
gillar inte att eric vann men det är ju bara min åsikt, sverige gillade det uppenbarligen höhö ;)
idag - åkte i solbergsbacken sen till farmor och farfar sen hem, gissar på att det middag och film sen
hahah
händelserikt jag vet! 



 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.