alla minnen från sommaren finns kvar

2011-01-05 22:39:08 / me myself and I  

 

Sitter och kollar på filip och fredriks årskrönika nu! ;D
det är ju askul haha ;D
Ismet är årets turk fast han eeeegentligen är bosnier
söt han är då, vattenkammat hår, slipsen och allt!
gillar också när filip och fredrik skulle prata spanska
måste bara säga,
filip! inte riiiktigt ditt språk
Och Håkan Hellströms försök till att vara internationell funkade ju inte riktigt heller
"you should rätta till linsen"
hähäh

OCH BLÄCKFISKEN PAUL ÄR DÖÖÖÖD :O
det visste inte jag!
det hade tydligen gått sämre för restaurangen efter denna tragiska händelse
och det är väl rätt åt dom antar jag ;P

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.