Vilken färg har själen?

2011-02-05 18:56:00 / me myself and I  

 

Kom typ nyss hem från stan... igen höh ;)
har varit och fikat på UH,
mycket trevligt måste jag ju säga :)

Har inhandlat min balklänning idag
så det är ju najs
känner mig riktigt nöjd!
den är i fuschia, halterneck och ett spänne mitt på
gillas skarpt
hade inte riktigt tänkt mig den färgen
men det blir canon ;D;D
vi köpte en ny tv idag också
eftersom min hade pajjat
så den slängdes på tippen häh
var typ ett trummande ljud när man skulle starta den
och så ska det nog inte vaaa ;P

 



Kommentarer
2011-02-07 / 18:23:52  / URL: http://annablogg.devote.se
annapanna

jag vill seee! skicka bild på msn eller nåt :D

 

 

2011-02-07 / 19:11:08  / URL: http://jennyaastrom.blogg.se/
j

Hihi jaa du ska få se, måste bara ta ett kort på den först hähä ;)

 

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.