dokti ja ee

2011-08-02 18:02:43 / me myself and I  

 

jag var på arbetsförmedlingen idag
hur bra?!?
med tanke på att mina pn tjatat
sen jag slutade jobba så var det
ganska duktigt av mig ändå hähä
på tiden kanske
fixade ju till och med jobbcoach och allt
så nu är jag fit for fight att söka ett jobb
till hösten, så vi håller tummarna häh

sen kan jag ju bara tipsa er som inte
varit där och ska dit så småningom
att ni borde skriva in er på hemsidan
innan ni åker dit, jag spenderade nämligen
nästan två timmar där totalt och missade
massa solning på det, fett drygt
skriver man in det innan så tjänar man i alla fall
en halvtimme eller så ;)

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.