Simon&Thomas

2011-04-28 22:13:53 / me myself and I  

 

sitter med en cheeseburgare och reddis nu
sitt ganska fint i magen de
har varit i stockholm ungefär 2,5 dar
och hur många gånger har vi varit på donken?!?
Jo, FEM!
hah sånt gillas!
gött de är då
blir nog en sväng dit innan vi åker hem i morrn också
canooon! ;) 

Måste ju meddela att jag och pick såg
inga mindre än Simon och Thomas idag
på W8, hur coolt är inte deeeet?
typ aaaaascoolt!
status

Sen gick vi på östermalm
precis där det var en misstänkt
bomb tydligen
inte lika coolt, mest hemskt
men så kan det gå
den sprängdes ju inte i alla fall
så det var ju bra :)

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.