Eskil

2011-04-27 19:53:27 / me myself and I  

 

Kom ganska precis tillbaka
till vandrarhemmet
har gått på stan ett antal timmar
direkt när vi kom till rosenbad
så möts vi av huuuuur många
polisbilar som helst
och då ser vi att
Vladimir Putin
kommer från Ryssland
och ska prata avtal med Reinfeldt
de e grejern de!
sen har vi hunnit se två demostrationer
och en afrikansk dansuppvisning

Har handlat lite idag också
ett par jeansshorts, en mascara och en shortsdress
kommer från kära hm och cubus
bra jenny, handla på affärerna som finns hemma
göööör det!
men det är bra
ska åka runt lite överallt i morrn
så då ska vi väl se om vi hittar det vi letar höhö
suktar ju fortfarande efter den perfekta studentklänningen
och mina vinröda converse
hittade ju ett par i storlek 11 men det kändes
liiiiite för stort
haha
bättre lycka i morrn dååe ;) 

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.