Conscious

2011-04-15 16:25:49 / me myself and I  

 

bra dag idag
gjorde bort ena delen av nationella
fick veta att jag
inte behöver ha talet innan lovet
så det slipper jag skriva klart till helgen
så de e najs
sen slutade jag vid 12

gick ner på stan för att
kolla på nya kollektionen från hm bland annat
som är underbar skulle kunna köpa nästan allt
om inte plånkan sa ifrån
blev också glatt överraskad när jag insåg
att nästan hela kollektionen fanns här i övik också
synd bara att klänningen jag suktat efter mest av allt
såklart inte fanns, men förhoppningsvis så finns den kvar
när jag kommer till stockholm :)
tog med mig ett par shorts hem från hm i alla fall
och ett par svarta solglasögon från MQ
awesome! 

dom där shortsen 

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.