Göteborg

2016-09-14 09:14:32 / me myself and I  

 

Tog en spontantripp till Göteborg i helgen, kom på det förra måndagen och bokade resan samma dag! Så jag åkte dit i fredags morgon, så jag landade i Göteborg strax efter nio sen var jag hemma hos Madde vid tio typ så det var asnajs. Vi började dagen med att dricka kaffe och göra oss i ordning hemma hos Madde sedan drog vi in på stan och därefter hade vi en hemmakväll med chips och dipp.

På lördagen gjorde vi såååå mycket, alltså jag fattar verkligen inte hur vi hann med allt! Vi var på universeum, vi åt lunch i en park, vi var på Liseberg och hann både äta sockervadd och åka pariserhjulet, vi gick på avenyn och gick ut på en rooftop bar och kollade utsikten, vi åt på the barn som för övrigt hade sviiiingod mat, alltså deras sötpotatispommes var amazing. Vi åkte ut till Slottskogen och spelade frisbeegolf, vi kollade på både sälar och pingviner och sen åkte vi till Madde igen och hade en myskväll till.

På söndagen blev det mest stan och sedan vapiano innan jag var tvungen att ta bussen till flygplatsen. Men den hör helgen har varit så himla roligt, det känns som att de senaste gångerna jag och Madde har träffats så har antingen hon eller jag haft plugg eller så har vi bara haft typ en timme eller två att prata av oss så det har varit lite stressigt. Men nu fick vi ses for real!

Jag och fina Madde på universeum
Tjenare kompis
Ett åk i pariserhjulet
Utsikt över Göteborg
Middag på the barn i typ 25graders värme
Sån himla god mat på vapiano
Frisbeegolf
Sockervadd på Liseberg
Snart hemma

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.