Ledig helg

2016-07-11 19:22:07 / me myself and I  

 

Har hunnit med mycket i helgen ändå, slutade fyra i fredags sen tog jag bussen hem till mamma och pappa för att låna deras bil och plocka upp Ebba. Sen for vi upp till husum och hämtade upp Jakob för att sedan åka till Umee! Har saknat lägenheten litegrann ändå, känns som konstigt att inte få sova i sin egen säng på hela sommaren... När vi kom fram så for vi och handlade och sedan lagade vi bara mat och tog det lugnt resten av kvällen så det var skönt.

På lördagen väckte vi Ebba sviiiintidigt för att vara henne i alla fall, jag och Jakob sover ju typ aldrig längre än till nio när vi är lediga men Ebba brukar sova till typ ett? Hur nu man ens kan göra det? Men när vi väckt henne vid typ halv tio så käkade vi frukost och drog på avion.

Efter en dag på stan for vi hem till övik igen och på söndagen fick vi följa med mamma och pappa med deras båt. Vi åkte till Björnviken och ba chillade, det var typ första soldagen jag tog vara på i alla fall för jag har tyyyyp jobbat alla andra dagar det varit fint väder haha! Åt även middag på Allstar så jag kan verkligen inte klaga alls!

Sååå god mat!
Björnviken
💕
Norrland! 🙌🏼

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.