Pannkaksbrunch

2016-04-25 13:52:25 / me myself and I  

 

Alltså vilket väder det är idag, världens snöstorm här i Umeå i alla fall! Så himla tråkigt, det är ju för fasen maj snart. Men det kallas ju aprilväder av en anledning haha 

Jag och Jakob sov länge idag, eller jag sov länge i alla fall, sen låg vi kvar i sängen och kollade på gårdagens mästarnas mästare. Efter det så hade klockan blivit ganska mycket så vi bestämde oss för att äta våfflor till frukost så Jakob trotsade vädret och gick på affären och handlade lite sylt och glass och sånt sedan såg jag att våffelpaketet hade gått ut så då gjorde jag pannkakor istället. Det var länge sen vi åt det så det var asgott! 



 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.