En helg i Övik

2016-04-17 22:24:13 / me myself and I  

 

Är hemma igen efter en helg hemma i övik. Har hunnit med en del ändå, både varit hos Jakobs föräldrar, hos hans farmor och farfar, varit på stan, kollat lite innebandy, träffat mormor och varit med min familj så det var najs. Är dock inte alls sugen på veckan som kommer, har verkligen jättemycket att göra i skolan så jag lär nog stänga in mig i lägenheten och bara försöka göra bort det jag kan så fort jag bara kan... Men det går nog bra, hoppas jag i alla fall! Och till helgen kommer Ida och Andreas så det blir skönt att tänka på annat efter tentan på fredag :) 

Hon är bra go den här tjejen

Jag och Jakob tog med Palla och gick upp till Svarttjärn idag trots det halvkassa vädret med det var härligt 

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.