En inte helt vanlig Tisdag

2016-03-22 20:13:39 / me myself and I  

 

Känner mig seg idag, var och gjorde min fältstudie 8.10 i morse sedan var jag klar med den typ vid 9.20 sen gick jag hem och chillade lite innan jag åkte in till stan för att träffa fina Madde. Har inte sett henne sen hon lämnade Umeå för Göteborg så vi hade sjukt mycket att prata om! Det var hur trevligt som helst att se na. 
 
I morgon åker vi till fjällen, och jag längtar! Hoppas verkligen på att det blir kanonväder, strålande sol och några minusgrader hade ju varit helt perfekt! Sen känns det riktigt kul också att hela jakobs familj med respektive kommer att vara samlade under samma tak hela påskhelgen. Det kommer nog bli svinnajs! 
 
En bild från förra gången vi var i Hemavan, då Jakob var en aning bakis haha

 

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.