Cocopanda

2016-03-11 20:46:28 / inhandlat  

 

Fick hem det här igår! Tänkte beställa en eyeliner som var vattenfast och det slutade med både den och fyra borstar hah. Men jag behövde faktiskt borsten som ligger lägst till vänster, men sen var det sån sjuk bra rabatt på hela kitet HÄR så jag fick typ 2,5borste på köpet så det kändes fett värt måste jag säga! Beställde eyelinern för att jag behöver en vattenfast, för blåser det minsta lilla så rinner mina ögon som jag vet inte vad, så om man inte har vattenfast eyliner så ser det så jääävulst fult ut om det har runnit haha. 


 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.