Torsdag

2016-02-11 19:00:38 / me myself and I  

 

Är hemma hos mamma och pappa nu för att jag ska till tandläkaren i morrn, har visst glömt att byta till en tandläkare i Umeå haha. Tänkte i alla fall att jag skulle fara dit i morrn så får jag byta till Umeå sen. 

Vi hade bara två timmars seminarium i skolan idag så det var rätt skönt. Tycker att man fattade mycket mer än vad det stod i dokumentet som läraren skickat ut tidigare så det kändes verkligen värt att vara där, obligatoriskt i och för sig men ändå! 

Sen tog jag tåget till övik med Linnea också satte vi oss på bibblan en stund och jobbade lite med vår redovisning vi ska ha om typ två veckor, bra att göra bort lite nu i alla fall så blir det inte lika stressigt sen :)



 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.