The Balm

2016-02-16 20:45:27 / me myself and I  

 

Klickade hem en highlighter från The Balm idag, var och swatchade den på Gloss här i Umeå när jag var på stan idag sedan bestämde jag mig för att beställa hem den för den var såå fin! Jag köpte min HÄR för att just nu i alla fall, vet inte hur länge, så har dom upp till 50% rabatt på The Balm. Så det var ju super att få samma produkt mycket billigare! 



 
Köpte också en ny ögonbrynsskugga eftersom jag kraschade min i golvet, MEN det blev såklart fel färg... Så nu måste jag ner till stan igen och byta den till den jag ska ha, så det känns ju riktigt drygt men ändå sjukt snällt av kassörskan att låta mig byta fast man egentilgen inte får det på make up store där jag var på grund av hygiensskäl, men hon skrev på mitt kvitto i alla fall så det ska nog gå bra! :D 
 
 

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.