Min helg

2016-04-03 11:07:16 / me myself and I  

 

I fredagskväll kom Jakobs kompis med hans flickvän upp hit till Umeå från Övik. Så när de kom så åt vi middag och sedan kollade vi på modomatchen. Under andra pausen åt vi efterrätt och sedan kollade vi sista perioden, och jag är sååå besviken på Modo! Så himla tråkigt att de förlorade när de ledde med 3-1 i tredje perioden, men dribblar man som siste back så blir det väl så. Jag är inte jätteintresserad av hockey egentligen men det var en sjukt spännande match, pappa som var där sa att det var begravningsstämning i arenan efter slutsignalen. Det här lär påverka övik som stad sjukt mycket.

Efter matchen spelade vi lika par leka bäst och med andra ord, svinkul verkligen! Sen satt vi uppe och pratade ganska länge, förvånad över att alla orkade vara vaken eftersom vi hade klivit upp tidigt allihopa. 

Carro är ledsen för att Modo förlora 

På lördagen sov vi länge och åt frukost sedan for vi till Ikea och avion. Jag och Jakob har typ varit där varje helg sen det öppnade haha. Men det var kul, vi åt frozen yoghurt som jag aldrig köpt förut så det var kul att testa något nytt. Sedan åt vi middag på vezzo.

Frozen yoghurt 
Jag åt tagliatelle med buffelmozzarella och tomatsås, supergott. Vi pratade om att vezzo hade väldigt många vegitariska rätter, vilket är bra tycker jag.

Carro och Johan 

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.