BikBok Balance

2016-04-13 07:02:33 / inhandlat  

 

Jag for till Avion Shopping här i Umeå i lördags för jag tänkte köpa de där kjolarna jag skrev om tidigare i veckan, men när jag kom dit så sa de att den kollektionen bara finns i stan, vilket är konstigt eftersom det stod på hemsidan att det fanns där. Men i alla fall så åkte jag dit och hittade kjolarna så fanns det bara i en färg och sen satt den inte så bra så det var synd. Hittade istället det här setet som satt jätteskönt! Det är väl ingenting jag kommer att ha på mig på stan kanske, men bara att ha när man är hemma och det är varmt ute, eller om man ska ut och springa eller nått.

Det var jättesvårt att få till rätt färg på bilden, men jag skulle säga att dom är lite rosa/ljuslila :)

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.