Måndag

2015-11-16 17:32:25 / me myself and I  

 

Alltså jag är såååå himla trött, tror att det är novembervädret som gör det. Mörkt och regnigt. Sen blev det inte bättre att jag vaknade upp med världens illamående i morse och inte kunde ta mig till universitetet heller. Men som tur var så var det genomgång av torsdagens föreläsning som inte kommer att komma på tentan så jag känner inte att jag missade särskilt mycket. Jag försöker plugga men det går verkligen inte, huvudet värker och jag känner lite ångest inför fredagens tenta och då tycker man ju att man bara ska ge sig på plugget men det blir motsatt effekt tyvärr. Måste ta mig i kragen ba och plugga jävel resten av veckan! 

I övrigt så hade jag en kanonhelg med min fina familj. Vi åkte till Åbosjö, och det är så himla skönt att åka dit och bara känna lugnet och att man inte behöver göra någonting utan man kan bara vara. Sen tycker jag faktiskt att det är ganska skönt att man knappt har någon täckning där, det gör att man hittar på saker tillsammans istället som att gå ut och gå eller spela kort typ. Igår kom första snön också så vi packade med oss korv och åt utomhus, så himla mysigt.







 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.