Chocolate chip cookies

2015-11-07 15:37:50 / me myself and I  

 

Vi klev upp typ 9-halv 10 i morse och åt frukost sedan ställde jag mig för att baka eftersom Jakobs föräldrar skulle komma hit,m och jag kände att det kan vara trevligt att ha någonting att bju på mer än bara kaffe :) första gången jag gjorde chocolate chip cookies så dom blev inte helt perfekta men ändå goda! Synd bara att jag råkade bränna första plåten litegrann då jag helt enkelt glömde bort att jag hade dom i ugnen haha så typiskt mig att stoppa in dom och sen börja göra massa annat. 

Alla ingredienser plus vetemjöl 

Man ska lägga dom ganska långt ifrån varandra då dom rinner ut ganska mycket.

Andra plåten blev lite bättre och inte lika bränd haha.

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.