27 dagar kvar

2015-11-27 09:15:00 / me myself and I  

 

Börjar längta sååå mycket till jul nu alltså. Ska fira en riktig jul i år och verkligen vara ledig hela jul så det känns riktigt skönt. Har ju såklart firat riktig jul innan också men i fyra år i rad har jag jobbat juldagen till exempel och massa andra dagar, livet som handelsanställd. Men i år har jag i alla fall bestämt mig för att inte jobba, dels för att det är så himla mycket i skolan så jag inte känner att jag har vilat någonting sen jag började och dels för att jag har en tenta direkt efter jul så jag kommer behöva tentaplugga under "lovet".

Tänkte att jag skulle lägga upp en jullista just for fun, men det gör jag senare idag!

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.