Valborg

2015-05-01 23:39:11 / me myself and I  

 

Igår var det Valborgsmässoafton och jag  var ledig för första gången sen jag började jobba på Ica så det var kul att man kunde göra något för en gång skull. Jag och Jakob hade väl egentligen inte planerat något speciellt mer än att vi skulle äta midsag tillsammans och sen gå vidare till hans kompis. Men efter maten så valde min magkatarr att slå till så jag fick stanna hemma och Jakob fick fira med sina kompisar utan mig. Så det var ju lite synd men nästa år kanske hahha. 


Till förrätt åt vi Bruchetta som är supergott
Och till huvudrätt blev det oxfileplanka, kan verkligen inge klaga på det heller

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.