Chill

2015-07-25 17:44:34 / me myself and I  

 

Blev en trevlig fredagskväll igår med Jakobs kompisar ute i Hemörssundet, det ligger en bit norr om Husum. Vi kom dit vid kvart över tre ungefär och då började vi dricka lite och umgicks. Sedan ramlade det in folk lite då och då och när alla kommit var det dags att börja med maten vid fem ungefär. Det blev potatissallad, potatisgratäng, sallad och massa goda såser, sen hade var och en med sig eget kött som vi grillade. Efter maten blev det lite ölspel och sedan badade vi vildmarksbad, en riktigt trevlig kväll med andra ord!
 
Sebastian, Peter, David, Albin, jag, Jakob, Johan, Carro, Julia, Elin, Elin, Ludvig, Oliver, Sebastian, Jocke
Jakob, Peter, David, Albin, Elin
 
 
Och så här ser det ut nu i väntan på mat, helt okej lördagskväll också med andra ord. 
 
 
 

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.