Jakob 24år

2015-08-10 06:03:07 / me myself and I  

 

Idag är det inte vilken dag som helst utan det är Jakobs födelsedag! Tror nästan att jag tycker det är roligare på hans födelsedag än vad han själv gör haha. Men jag gillar att kliva upp tidigare än honom och göra i ordning frukost på sängen, och plocka fram presenterna som jag tidigare måste ha ägnat tid åt att gömma eftersom jag bor med typ världens mest nyfikna människa. Så himla mysigt! 

Lite drygt bara att en present som jag har beställt inte har kommit fram än. Beställde den för över en vecka sen så jag hoppas den kommer fram idag. 

Sen firades ju Jakob av övriga familjen igår, hans föräldrar och syskon med familj plus min mormor och morfar och mamma och pappa. Firade hemma hos hans föräldrar eftersom vi bor i ett kaos så kändes det inte så kul att fira en födelsedag här.




 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.