Mannerström

2015-04-30 12:54:37 / me myself and I  

 

Igår var Leif Mannerström på mitt jobb och demade. Han bjöd på gravlax och gravlaxsås. Så kunderna var nog supernöjda att dels se honom och smaka på maten. Plus att vi bjöd på massa annat gott också, pangonsdag på kvantum med andra ord. Fick inte möjlighet att smaka men desto mer nöje blev jag då jag satt och åt lunch i fikarummet och mannerström dök upp där, så jag var bara tvungen att ta en bild med honom. Är verkligen inte en person som gör sånt men kände på mig att jag skulle ångra mig typ resten av livet om jag inte gjorde det haha. Supernöjd att jag fick träffa han med tanke på att jag och Jakob har sett varenda avsnitt av mästerkocken och Sveriges yngsta mästerkock såatteee. 





 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.