gatan upp och gatan ner

2011-05-01 21:16:54 / me myself and I  

 

Idag har jag inte åstadkommit
någonting över huvudtaget
har kollat på massa glamouramaavsnitt
inte bra alls!
alltså att jag inte haft nått bättre för mig
på hela dagen, illa!
borde ha skrivit mitt svenskatal
eller varför inte räknat lite matte liksom?
behövs.
får skriva på som satan i morrn ba
känns ju kul
can´t wait.

Sen måste jag ju säga att
jag saknar stockholm redan
var så skönt och bara va
gillas jue

glömde nämna att vi gick
på sergel och såg
wather for elephants också
riktigt bra måste jag säga
rekommenderas skarpt

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.