Never counting regrets

2011-01-12 20:17:17 / me myself and I  

 

Sitter och kollar på balklänningar nu
och jag blir bara mer och mer frutrerad ju längre jag kollar
för det finns huuuuur många klänningar som helst
men jag känner ändå inte att jag hittar precis den jag vill ha
eller alltså det finns ju några stycken som jag gärna skulle ha på balen
MEN, det viktigaste av allt
hittar jag nått jag vill ha på internet
så kan jag inte prova den innan jag köper den
utan då blir det att mäta mina mått och sen få den hemskickad
jag menar vad jag gör jag om jag skulle vara missnöjd med färgen eller liknande?
köper en ny?
nää skulle inte tro det o:
jag vet inte hur det blir
men jag hittar väl en jag vill ha så småningom
på internet eller på stan
vi får se hähä ;)

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.