kanske inte bara en vanlig låt om min vardag

2011-01-06 12:49:24 / me myself and I  

 

Kom nyss hem från stan.
Har varit på MQ med mami eftersom det var upp till 50% för alla medlemmar.
Tog ju med mig en del hem höh
lägger upp bilder sen (y)
Det enda jobbiga var att det var så sjukt långa köer, både till provrummet och till kassan.
Men det gick ju bra tillslut höhöh ;D

Sen måste jag ju bara säga att jag har vänt på dygnet totalt!
det är inte okej!
Alltså seriöst jag somnade efter halv 6 i natt.
säger bara whaaaat?!?
kul också att bli väckt halv tio då
men har jag tur så kanske jag somnar i en bra tid i natt istället hähä (y)

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.