Söndag

2015-07-19 08:53:17 / me myself and I  

 

Och sista dagen i Sthlm för den här gången. Igår var det tänkt att vi skulle gå på grönan och ha en trevlig dag men pågrund av att det regnade så kändes det inte jättekul att vara där så vi bestämde oss för att gå på Aquaria istället. Tror jag varit där när jag var yngre men det var längesen så det var ganska kul faktiskt. Kul att bara göra någonting också, annars blir det lätt att man typ bara går på stan och äter god mat sen är det bra typ. 






Efter det så gick jag och Jenna på stan, speciellt eftersom jag inte var på stan särskilt länge på fredagen pågrund av min mage som inte vill hänga med jämt. Grabbarna pallade inte stan så dom gick och tog en ölrunda istället, kanske lika bra hahah. 

Köpte i alla fall denna bland annat.
& other stories

Sen köpte jag även en typ långärmad t-shirt, en borste, en nyckelring och tvål. Älskar tvålen från & other stories, bunkrar alltid upp när jag är här så jag har hemma. 

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.