Hemfärd

2015-07-19 23:33:40 / me myself and I  

 

Sitter i bussen påväg hem från Stockholm och vi har haft en sån himla bra helg hos Jenna och Martin! Sjukt tacksam över att dom lät oss bo hos dom över helgen. Vi skulle egentligen ha gått och käkat brunch på Riche idag men igen så ville inte min mage vara med så vi gick på Ica och lagade mat hemma istället. 

Är sjukt less på att åka buss i alla fall, fast ditresan var mycket värre då det inte var någon AC så det var tokvarmt i bussen plus att det var knökfullt, skrikande barn och tog en jävla tid helt enkelt. Så vi sa det att det är fan mer värt att betala lite mer och man är framme på en timme med flyg alltså.

Fina fina Jakob 
Åt en supergod pasta till lunch i fredags.

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.