They're the lucky ones

2011-01-24 17:30:30 / me myself and I  

 

Alltså jag säger bara
orka svenskan
orka göra den liksom
vaaaaarför ska vi göra det ens?
Vi lär oss ingenting!
dom säger alltid att det är sååå bra att hålla ett tal
för då lär man sig att prata inför folk och blabla
men om man aldrig får veta vad som är dåligt då?
jag har typ aldrig fått veta vad som har varit bra eller dåligt när man stått inför klassen och pratat
man får bara veta tiden och ett betyg
om ens det
det liksom rinner ut i sanden
hur sjutton ska det hjälpa mig då?
det där talet som är sååå bra
men jaha?!?
då står jag väl där och gör samma fel om och om igen
BRA LÄRDOM, VERKLIGEN!!

nämen det var ju inte alls skönt
och jag vill inte alls tillbaka!

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.