Inflyttningsfest

2015-11-01 16:01:33 / me myself and I  

 

Vi hade inflyttningsfest här igår och jag vill bara tacka för livet och alla fina vänner vi har. Hade sån rolig dag, först var vi på fortet här i Umeå där man ska gå igenom massa celler och lösa olika problem och göra olika hinder och så. Enda jobbiga var att det blev strömavbrott när vi nyss hade börjat så då la nån server av så vi fick vänta i över en timma innan det drog igång igen. Alla fick varsin dricka som kompensation plus att vi gick och frågade om vi fick spela biljard under tiden vi väntade så vi blev inte helt sysslolösa i alla fall. Sen hade vi en hemmafest hela kvällen, vi hade väl typ tänkt att vi skulle gå ut egentligen men vi hade så roligt så vi stannade kvar hos oss allihopa tills Jakob skickade hem dom vid halv tre haha. Kanske lika bra, vet ju aldrig hur länge vi hade hållit på annars, och då hade man ju kunnat må betydligt sämre idag om man säger så ;)




 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.