Egna mässingkrukor

2014-10-30 12:43:24 / inspiration  

 

Jag har ju varit så sjukt sugen på en mässingkruka från Skultuna 
men tycker att den känns lite dyr för min smak ändå. Så jag 
bestämde mig för att göra en egen, inte riktigt likadan men ändå. 
Så jag gick till Panduro och köpte en guldspray.

Har ju använt kopparsprayen där förut och jag tycker den funkat
bra så jag tänkte jag kör på det. Sen köpte jag två krukor
på Åhléns i en bra storlek. 

Pappa hjälpte mig att spraya men det är superenkelt att göra
själv också.

Före

Efter 
 Passade perfekt till mina elefantöron

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.