DIY: Höstkrans

2014-11-20 13:23:45 / gör det själv  

 

Igår satte mig och gjorde en höstkrans, tycker det är 
ganska kul att göra någonting när man är ledig. 
Köpte en kransstomme på panduro innan, och köpte 
även lite kanelstänger, plastblommor och snören. 

Sen var jag och Jakob ute och plockade 
kottar förra helgen, fanns ju även att köpa om man inte
känner att man vill eller orkar gå ut och plocka själv. Det 
jag gjorde när vi kom hem var att lägga kottarna på tidningar
för att de skulle torka, eftersom de slår ut rätt mycket så de 
skulle nog kanske lossna om man limmar fast allt på en gång. 
Sen kan man ju byta ut kanelstängerna och blommorna med
annat som man tycker om.

Såhär blev resultatet, jag använde aldrig snörerna för jag 
tyckte inte riktigt att det behövdes.

 



Kommentarer
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Om mig

 
Jag heter Jenny och är 21 år gammal. Gillar inredning och mode,så det är väl typ det och mig själv ni kommer att få läsa om här.